Sensely: Empathische Gezondheidszorgassistentie voor Verzekeringsplanleden en Patiënten
Sensely is een iPhone-app ontwikkeld door Sense.ly Corporation in de categorie Onderwijs & Naslagwerken, specifiek op het gebied van Geneeskunde. Deze gratis app biedt een innovatieve oplossing voor verzekeringsplanleden en patiënten door avatar- en chatbot-gebaseerde platforms aan te bieden om hen te helpen bij verzekeringsdiensten en gezondheidsbronnen.
De Sensely-app revolutioneert de manier waarop bedrijven communiceren met hun leden door de empathie van menselijk gesprek te combineren met de efficiëntie en schaalbaarheid van technologie. Met zijn gebruiksvriendelijke interface kunnen patiënten eenvoudig toegang krijgen tot verschillende functies, afhankelijk van hun zorgverlener. Deze functies omvatten het controleren van symptomen en contact opnemen met iemand indien nodig, het beheren van chronische aandoeningen zoals hartfalen, diabetes, astma en COPD, en het ontvangen van zelfzorg uit een uitgebreide repository van medische kennis.
Bovendien stelt Sensely gebruikers in staat om afspraken met klinische zorgverleners persoonlijk in te plannen en biedt het informatie over de dichtstbijzijnde apotheken en toegang tot andere medische professionals. Om gepersonaliseerd advies te bieden, kan de app ook gezondheidsgegevens opvragen van HealthKit voor gebruik in beoordelingen. Sensely streeft ernaar individuen in staat te stellen de controle over hun gezondheidsreis over te nemen door hen uitgebreide en handige bronnen te bieden.